Terug naar Faq's

Foutmelding

Er zijn verschillende leveranciers van berichten (Document Providers) in e-Box Enterprise.

Als u als gebruiker uw e-Box Enterprise opent, contacteert het systeem automatisch alle leveranciers om na te gaan of ze berichten voor u hebben. Als een van de leveranciers niet of te laat antwoordt, krijgt u die foutmelding.

Krijgt u de foutmelding telkens opnieuw voor dezelfde leverancier? Dan blokkeert uw firewall waarschijnlijk het verzoek aan die leverancier.

Een test met een toestel dat niet via uw bedrijfsnetwerk en firewall naar het internet gaat, zoals bij voorbeeld een smartphone, kan uitsluitsel geven.

Als uw e-Box Enterprise buiten het bedrijfsnetwerk wel normaal functioneert, kunt u uw netwerkbeheerder vragen om de uitwisseling toe te laten met de volgende adressen waarvan e-Box Enterprise en de leveranciers gebruikmaken:

  • [https://app.eboxenterprise.be | https://app.eboxenterprise.be/styles.f552ae7070a52d26a351.css]
  • [https://services.socialsecurity.be | https://services.socialsecurity.be/REST/ebox/enterprise/messageRegistry/v2/referenceData]
  • [https://ebox.economie.fgov.be | https://ebox.economie.fgov.be/ebox/enterprise/v1/referenceData]
  • [https://public.fedservices.be | https://public.fedservices.be/api/federated-ebox-dp/2.2/enterprise/hip/referenceData]
  • [https://iv.api.vlaanderen.be | https://iv.api.vlaanderen.be/api/v1/ebox-enterprise/referenceData]
  • [https://ebox-dp.speos-esp.com | https://ebox-dp.speos-esp.com/]

U krijgt die foutmelding als de tijd op uw computer en de lokale tijd niet gesynchroniseerd zijn, en er een verschil is van enkele minuten.

Om dat bericht niet meer te ontvangen moet u de tijd op uw computer bijwerken.

Volg daarvoor volgende stappen:

  1. Klik met de rechtermuisknop op de datum en tijd in de taakbalk van uw computer.
  2. Selecteer ‘Adjust date/time’ (‘Pas datum/tijd aan’). U bent nu in de sectie ‘Date & time’ (Datum en tijd’) van de Windows-instellingen.
  3. Deactiveer de optie ‘Set time automatically’ (‘Tijd automatisch instellen’).
  4. Klik bij de optie ‘Set the date and time manually’ (‘Datum en tijd handmatig instellen’) op ‘Change’ (‘Wijzigen’).
  5. Voer de juiste datum en tijd in.

U kunt ook ‘Synchronise your clock’ (‘Uw klok synchroniseren’) gebruiken, maar we raden aan om ‘Set time automatically’ (‘Tijd automatisch instellen’) te gebruiken zoals hierboven beschreven.

Kunt u die aanpassingen niet zelf doen? Contacteer dan uw helpdesk.


Hebt u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Contacteer ons.